poniedziałek, 10 sierpnia 2015

W drodze do Częstochowy + dużo zdjęć różnych

Hej wszystkim. Dziś nietypowy post. Właśnie jestem w podróży, jadę do Częstochowy. Nie, nie na pielgrzymkę, lecz do cioci.  Gorąco niemiłosiernie, bo klima taka sobie, ale przynajmniej jest WiFi. Za mną już długa droga i to z opóźnieniem. Miałam mieć w Krakowie pół godziny przerwy, a tu ledwo zdążyłam dosłownie przebiegłam z jednego autobusu do drugiego. Jazda bez przerwy od 9 do 15 to nic przyjemnego, jednakże zajmę się przynajmniej czymś pożytecznym pisząc coś na blogu.  W tle leci Kamień z napisem love, a przede mną jakieś dziecko płacze. Idealna atmosfera do pisania :3.
Na początek pokażę Wam kilka zdjęć z mojego telefonu i krótko je opiszę.
 To Mynio ( tekściarz, gra na basie w zespole Enej ), ja i Asia . Robimy sobie selfie po koncercie ;).
 Wieża? Restauracja w Złotych Piaskach :D.
 Pakowanie się na Oazę Letnią. ^^
 Takie tam modelowanie przed lustrem haha :).
To mój mały skarbek - piesek Finek :).
 Czerwcowy wypad do Warszawy :)).
 To mój żółw - Eliza :)
 Kawa o 5:30 na Dworcu Centralnym w Warszawie :D.
 Lednica 2015 <3
Gniezno ! <3 Średniowieczna katedra ^^

***
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały i ogólnie dzisiejszy nietypowy post. Następny dodam najprawdopodobniej jak wrócę i może będzie to fotorelacja z niego ^^ . To się zobaczy, bo mój aparat kategorycznie odmówił posłuszeństwa. ;)
Pozdrawiam Was nadzwyczaj orzeźwiająco, coby ulżyč w czas tej upalnej aury.
Ciao! ;)

Ps: Dziękuję za wejścia, komentarze i obserwacje i standardowo proszę o więcej :).
Ps2: Wczoraj byłam na koncercie Ewy Farnej, a w piątek Eweliny Lisowskiej, więc w następnym wpisie również zdjęcia z obu.:)

9 komentarzy:

  1. Odpocznij u cioci :)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Kari Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia! Fajnie ze bylas na koncercie.
    Buziaczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny żółw :)
    http://suneshinebaby1.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ! :) Zazdroszcze celu podróży ale współczuje jazdy w taki upał :o :D Czekam na kolejne notki i zapraszam do siebie :)
    http://jestemmagdaatomojswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix zdjęciowy, ja do kawy nigdy nie mogłam się przestawić, mimo iż nie raz o tym myślałam. Uroczy piesek! :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłej podróży, fajne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)) Słodki żółw :D Masz mega design!

    Obs za Obs?

    http://momosblog1.blogspot.com/ Liczę, że Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej 5.30 rano, żeby wstać to musiałabym mieć ze 3 budziki :P
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio byłam w Częstochowie. Nawet na dniach planuję dodać filmik z tego wyjazdu! Uczestniczyłam też w Lednicy. Chyba odwiedzamy te same miejsca :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń