środa, 5 sierpnia 2015

Coś na początek... :)

Hej wszystkim :). Nazywam się Ola, mam 17 lat i mieszkam w Gorlicach. Nigdy nie wiem jak zacząć prowadzenie bloga, a raczej co napisać w pierwszej notce. Może krótko o czym on w ogóle będzie; o wszystkim! Od przemyśleń, przez przepisy, aż po recenzje książek. Czyt. o czym mi się zachce napisać jaki pomysł mi wpadnie do głowy. Czy miałam już wcześniej bloga? Skłamałabym, jeśli powiedziałabym, że ten jest moim setnym. Miałam ich tak dużo, że już nie liczę, aczkolwiek na dłużej zostawałam może na kilkunastu. Słomiany zapał, o tak, to cała ja. Na początku natchnienie, wielka wena, sto pomysłów na minutę... a za parę dni "nie chce mi się". Ale walczę z tym! :)
Żeby nie poprzestawać na niczym w tej pierwszej notce, to może opowiem coś więcej o sobie. Ucze się w liceum ogólnokształcącym na profilu społeczno-prawnym. W te wakacje byłam już na oazie letniej w Porębach Dymarskich (17 dni) oraz w Bułgarii na koloni (11 dni), w domu byłam zalednie kilka, a to już większa część wakcji za nami :o. Czy cieszę się, że tam pojechałam? Bardzo! Na jednym i drugim wyjeździe poznałam mnóstwo ciekawych osób (chciałam napisać, że wspaniałych, jednakże nie poznałam ich na tyle, by to osądzić, więc będzie to bardziej precyzyjne określenie), a także wiele się nauczyłam (od "przyziemnych" umiejętności takich jak gra w pingponga, po sprawy poważniejsze; doświadczenia emocjonalne, mówiąc wprost- nauczki, przestrogi na przyszłość, nie było to może przyjemne, ale jak już powiedziałam wiele mnie nauczyło). No nie! To poprzednie "zdanie" jest zdecydowanie za długie, przepraszam was moi czytelnicy, za brak kropek :P. Mam nadzieję, że zrozumieliście, co chciałam wyrazić ;).
Interesuję się podróżami, moim hobby jest także pisanie wierszy i opowiadań. Najlepiej czuję się w wodzie; kocham pływać oraz nurkować (najlepiej w morzu!:D). Przyznam się szczerze, że wychodzi mi to całkiem nieźle.
Chciałam też napisać, że lubię chodzić/chodzę czasem na sesje zdjęciowe, jednakże byłam dopiero na dwóch, więc cóż... szumnie powiedziane ;).
Jestem jedynaczką, mieszkam w bloku wraz z mamą, tatą (jeśli przyjedzie) i żółwiem Elizą (który ma już 11 lat).
Uwielbiam zielony, mój pokój jest cały urządzony w tym właśnie kolorze, oczywiście w różnych jego odcieniach. Kiedyś wstawię tu jego zdjęcie :).
To chyba tyle  jak na ten pierwszy wpis. Piszcie w komentarzach, co sądzicie o moim początku bloga oraz podawajcie pomysły na kolejną notkę, tzn. o czym chcecie, żebym napisała.
Wstawiam moje zdjęcie, żebyście wiedzieli z kim macie doczynienia, jednakże komentujcie notkę, a nie zdjęcie, bo wtedy nie będę miała pewności, czy przeczytaliście ;).
Do następnego wpisu, pozdrawiam ciepło,
Hej!

https://www.youtube.com/watch?v=05Qdu0jkihU

tego słuchałam podczas pisania ^^




21 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu ! Fajnie sie czegos o tobie dowiedzieć :)
    Życze jak najwięcej pomysłów na bloga !
    PS. wykonuję wyglady blogów, jak coś to pisać na email aleksandrakruk10@gmail.com

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny początek :) też piszę wiersze i opowiadania i też najlepiej czuję się w wodzie :D:o może na następny raz w notce dodasz jakiś wiersz i napiszesz pod jakim natchnieniem piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny początek :) też piszę wiersze i opowiadania i też najlepiej czuję się w wodzie :D:o może na następny raz w notce dodasz jakiś wiersz i napiszesz pod jakim natchnieniem piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny początek :) też piszę wiersze i opowiadania i też najlepiej czuję się w wodzie :D:o może na następny raz w notce dodasz jakiś wiersz i napiszesz pod jakim natchnieniem piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zaczęłam pisać bloga :) Powodzenie i wytrwałości !. ;)
    Ja miałam w tym roku pojechać do Bułgarii :/ strasznie żałuje że nie pojechałam. To widzę że wakacje upływają Ci bardzo fajnie. :)

    Zapraszam :)
    http://kociubiaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu!
    Podoba mi się Twój styl pisania, będę wpadać tutaj bardzo często :D
    Czekam na jak najszybszy następny post ♥
    Obserwuję xx
    /Paula :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    Przede wszystkim cenię wpis za szczerość - przyznanie się do słabości... Najważniejsza jest walka, chęć zmian na lepsze :) Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej! Fajnie jeśli będziesz do mnie wracać i zostaniesz stałym czytelnikiem.

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam że blog wygląda super, ale można jeszcze troche popracować. Czekam na dalsze posty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w blogowaniu i samych sukcesów :)
    ps. jesteś śliczna !

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam i cieplutko witam w świecie polskiej blogosfery.
    Piszesz dość interesująco, ale musisz nadrobić trochę na design'ie.
    Polecam osobę, która wykonywała mi mój własny [link u mnie].
    Poza tym życzę wytrwałości!
    Pozdrawiam!

    ~alexy-blog.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dopiero co zaczęłam dlatego życzę powodzenia w blogowaniu.
    sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, wygląd bloga jeszcze trochę niedopracowany ale myślę że jeszcze popracujesz na tym :) Bardzo bym liczyła na obserwacje : http://hello-my-name-is-amelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamy w blogosferze :) jesteś bardzo ciekawą osóbką
    sympatyczną i z charakterem ;) na pewno będziesz
    świetną blogerką <3
    na sam początek życzę dużo weny i
    coraz więcej czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia w blogowaniu! Na pewno sobie dasz radę, bo widać, że masz potencjał :)
    a moze obserwujemy?:)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. witam i życzę powodzenia :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, że na bloggerze jest coraz więcej osób, a blogi są bardzo różnorodne, blog jest wspaniałym przeżyciem i nauką życiową, później stanie się pewnie twoją wielką pasją tak jak u większości, mam nadzieję, że uda ci się osiągnąć wszystkie twoje życiowe sukcesy ;) Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w pisaniu! :) twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki za bloga!! :D
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post ! :)
    Trzymam kciuki za bloga :)
    Pozdrawiam, http://pocztowkizeswiataikraju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog :-) , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do siebie i życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń