poniedziałek, 25 stycznia 2016

Zakopane etc.

Hej Wam :).

Jak już kiedyś pisałam miałam w planach wybrać się do Zakopanego na skoki narciarskie. I tak też się stało, byłam na nich wczoraj. Było po prostu mega, ta atmosfera, wspólne kibicowanie, morze biało-czerwonych flag... No i oczywiście emocje sportowe :D. To było dziwne widzieć tych wszystkich skoczków na żywo, gdy tylko wcześniej oglądałam ich w telewizji, jaka magia haha :D. Także no :). W Zakopanem byłam dopiero 2-gi raz w życiu, więc podwójna atrakcja, bo mogłam obejrzeć to piękne miasto. Widoków jako takich za bardzo nie było, gdyż była mgła, więc gór prawie nie widziałam xD. Ale ogólnie pozytywnie, a ludzie jacy mili :)). Lubię to wesołe usposobienie górali. Opłacało się wstać o 5:40, by tam pojechać haha ;). Za rok pewnie też się wybiorę o ile nic temu nie przeszkodzi :). Ok, ok teraz zdjęcia:


















Miło sobie pooglądać i powspominać wczoraj :).
Na resztę ferii plany mniej ciekawe niestety haha, trzeba się wziąść za obowiązki, ale cóż, kto powiedział, że w liceum będzie łatwo xD.
Póki co jeszcze chillout.
Uwielbiam być w piżamie do 13
uwielbiam siedzieć po nocach
tylko we ferie takie rzeczy :P .
Ale w sumie zauważyłam, że jak jestem w domu i nic nie robie to ferie uciekają szybciej, więc będę aktywnie spędzać czas coby były jak najdłuższe. Ale w sumie co ma nadejść to nadejdzie,a szkoła to nic strasznego haha, bo liczy się nastawienie. Czasem widzimy tylko te złe sceniariusze, a okazuje się później, że właśnie wydarza się niespodziewanie wiele dobrego. Sądze jednak, że najlepsze jest nastawienie neutralne. Jak będzie dobrze to niespodzianka, a jak źle to nie dostąpimy rozczarowania. Nie warto się przejmować nieuniknionym i tracić cenny czas na rozmyślania co nastanie, bo teraźniejszość, ta realna rzeczywistość ucieka. W sumie i tak będzie inaczej niż myślimy, so... keep moments :).
***
A co do mini-konkursu...
Z ostatnich komentarzy wybieram Patrycje Kalinowską z bloga...<nie podałaś adresu bloga ;)>. Jeśli to czytasz to podaj w komentarzu jego adres, a ja skontaktuje się z Tobą. Dostaniesz ode mnie małą niespodziankę :).
W sumie to tym razem wybór komentującego był przypadkowy, bo post typu zdjęcia, jaki był ostatnio to nie wymaga jakiś specjalnie rozbudowanych komentarzy haha :). Ale, ale i tak chcę takie właśnie długie i treściwe :D. Wiadomo takie są najlepsze no i szczere ;).

***

Pozdrawiam Was ciepło
dzięki za dużo wejść na bloga
miłej reszty... dnia... tygodnia... życia Wam życzę :).

Paaaaa :)!


13 komentarzy:

  1. Ale miałaś niezłą przygodę. Ja raz w życiu byłam w zakopanym ale jakoś tak nie byłam na skokach. Może dlatego iż za nimi nie przepadam :( Ja w piątek jadę już do Warszawy ,więc jestem Mega zadowolona. Gratuluję wygranej Patrycji ;)

    Sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko raz w życiu byłam w Zakopanem
    Bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam okazji być w Zakopanem
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. również byłam w zakopanem!
    cudowne miasto, odpowiada mi to, że są to góry, których akurat tobie się zobaczyć nie udało, ale moze kolejnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam okazji być w Zakopanym. Jedynie to miasto widziałam na snapie Maffashion, gdy ona tam była ;)
    A jestem ciekawa czy naprawdę oglądając skoki narciarskie jest tam tak głośno jak w telewizji :)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zdjęcia, spędziłaś chyba świetnie czas.
    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę,mam nadzieję,że też w końcu wybiorę się na skoki narciarskie. W końcu tyle razy już w Zakopanem byłam, ale jeszcze nigdy takich zawodów na żywo nie widziałam :D.

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że w ogóle nie byłam tam. :( Ale tobie zazdroszczę, świetne ci zdjęcia wyszły! Pozdrawiam :)

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre podejście ! Jak ktoś wcześniej wspomniał picie do 18 jest nielegalne więc unikasz prawdopodobnych kar :D . Jestem już dorosłą osobą i jeszcze nie piłam, to mój osobisty wybór. Bawię się dobrze tak jak ty na imprezach bez alkoholu ! Nie chcę aby coś umknęło mi z życia :)
    Pozdrawiam !
    MY BLOG- klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakopane- piękne miejsce zarówno zimą jak i latem :)
    Po zdjęciach widać, że fajnie spędziłaś czas.
    Pozdrawiam :*
    http://carolainastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Zakopane! Bylam tam kiedys z całą rodziną i bylo super! Mają pyszne oscypki! Super post! Pozdrawiam xx

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń