niedziela, 17 stycznia 2016

Wyjazd do Krynicy :). dużo zdjęć + konkurs/niespodzianka

Heej :)!
Co tam u Was? Macie ferie, czy też nie? Mi się właśnie zaczęły. Rozpoczęłam je dość ciekawie, bo dwudniowym wyjazdem do Krynicy wraz z moją koleżanką Asią. Przed wyjazdem jednak przyszła do mnie i robiłyśmy sobie makijaż i prostowałyśmy włosy, nie obyło się oczywiście bez zdjęć haha :D.  Pojechałyśmy tam dlatego, że wczoraj na 19:00 w pijalni był koncert naszego ulubionego zespołu - Enej. W Krynicy byłyśmy na 16:30, poszłyśmy do takiej jakby galerii i spotkałyśmy się tam z resztą ekipy. Później ok. godzinę stałyśmy w kolejce, by zająć jak najlepsze miejsca pod samą sceną. Było to konieczne, bo ludzi napraaawdę dużo. I słusznie :D. Było jak zwykle fantastycznie, wyszalałam, wyskakałam się za wszystkie czasy haha. Ta energia <3. Standardowo poznałaśmy nowe osoby, ale też spotkałyśmy dużo osób, które już jakiś czas znałyśmy :). <dziewczyny pozdrawiam ;*> 
Po koncercie poszłyśmy do naszego hotelu, całe szczęście, że nie musiałyśmy po nocy wracać <czym?xd>  Dziś rano "zwiedziałyśmy" we trzy Krynicę, robiłyśmy sobie zdjęcia <przez całą noc padał tam śnieg i rano było go naprawdę duużo>, siedziałyśmy w barze, no i w końcu musiałyśmy wracać.
Jestem padnięta, ale mega zadowolona z tego wyjazdu <3. Na szczęście się nie rozchorowałam <póki co! odpukać> ani nic, więc dobrze jest :D.  Oby dalsze dni ferii również minęły tak fajnie :). 

Dziś będzie mało tekstu, bo dużo zdjęć :).
Piszcie co wy ciekawego robicie na feriach ^^
Pozdrawiam!

























                               

KONKURS!
Obiecałam, że na 10 tysięcy wejść zrobię konkurs/niespodziankę. Tak więc :).
Z wszystkich komentarzy pod tym postem i pod dwoma następnymi wybiorę po jednej osobie z każdego <kreatywne opinie mile widziane>, która dostanie ode mnie mały upominek. Jaki ? Tego dowiecie się w kolejnym poście.
Wygrać może każdy :). Nie daję wymagać typu obserwacja, bo takie wymuszone mnie nie interesują ^^.

Paaaa ! :)

15 komentarzy:

  1. Ja ferie zaczynam od 1 lutego dopiero :( świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, ja już mam ferie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zaczynam ferie za dwa tygodnie :( , bardzo ładne zdjęcia

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zaczęłam ferie i jestem u cioci :) Zawsze chciałam pojechać na koncert Enej może w tym roku mi się uda :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Ola świetny bolg,ciekawe teksty i wgl kompozycja �� :D gratulacje! Ja ferie zaczynam dopiero od 15 lutego, także życzę aby tobie wypadły wspaniale :) ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, bardzo fajne :) ja w ogóle nie mam feri bo już skończyłam szkołę ;) ciekawy konkurs :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie post wyszedł fajnie ;)
    Także zaczęłam ferie (woj.wielkopolskie), życzę abyś spędziła je bardzo fajnie;)
    Jeju super , że byłaś na koncercie Enej ! Także ich bardzo lubię :)!
    Zdjęcia bardzo fajne, pozdrawiam cieplutko!
    Czekamy niecierpliwie na kolejny post :* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo enej <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam ferie,ale nigdzie nie jadę :( Bardzo lubię zespół Enej ale na ich koncercie to byłam wieki temu :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. JEJKU! ENEJ-moja miłość <3
    byłam już na 3 koncertach i z chęcią pojechałabym na jeszcze kilka :D
    Byłam też zlocie fanów wraz z zespołem, niedługo pewnie będzie kolejny,więc jeżeli chcesz to możesz o tym poczytać tu:
    http://aprzybulowska.blogspot.com/2015/02/zlot-enej.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ferie zaczęłam równo z Tobą :) Niestety u mnie trochę mniej aktywnie niż u ciebie :D
    Ja bylam na tylko jednym koncercie enej i chętnie wybralabym się na jeszcze jakiś <3
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w Krynicy, widzę , że miło spędziłaś te ferie. Swoją drogą zdjęcia też fajne , miłej nocy :)

    http://dolcziiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam nigdy w Krynicy, bardzo podoba mi się ta bluzka z koronkowymi rękawami <3
    http://jula-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń