poniedziałek, 21 września 2015

Zdjęcia z parku + Jesienny kącik poetycki?

Heeej wszystkim :). Tygodniowa nieobecność, to chyba rekord mojego bloga :D. Po prostu ostatnimi czasy miałam tyyle na głowie, że... tak wyszło ;).
Od wczoraj mam w domu nowego lokatora, a mianowicie psa mojej babci, sialala oczywiście zdjęcia muszą być:

                         Dzień dobry cześć jestem Finek... (część mnie pewnie kojarzy )





                     Jego spojrzenie zdaje się mówić "dość tych zdjęć, jestem wkurzony"
To z dziś z parku. Miałam napisać posta pt. " 374748383rzeczy, które mnie denerwuje", ale jakoś straciłam wenę. Ta szkoła ze mnie wyciągnęła całą kreatywność..:).*a jednak*
Chyba uwielbiam jesień, ten spokój i pusty park! 


Liść spadł, a może to była zwiędła róża
świata blask odbija się w kałużach
prosto już nie oglądaj się za siebie
zapomnij że byłaś zapomnij że jesteś
To nie liście, to ciche życia spadanie
to nie róże, lecz twoje zwiędłe ty
Nie czekaj aż coś wreszcie się stanie
odważ się i bądź nią właśnie dziś.

Jesień to czas pożegnań
rozstań na pewien czas
Lato zostawia swą pajęczynę
i wspomnień kłujący czar
A ty wciąż idziesz i idziesz
w osnowę co znów majętniejsza
Patrzysz, a końca nie ma
ulicą tą  była ta pierwsza
Słońce się chyli czerwone
różowe niebo, czarne sny
Może byłaś nią kiedyś,
teraz to na pewno nie ty.

Chyba uwielbiam, gdy mam wenę <3.
________________________

Może zakończę pozostawiając z tym Was. Piszcie, jak Wam się podoba, proponujcie, co chcecie w kolejnym wpisie, po prostu komentujcie <3.
Paaaa!:)

9 komentarzy:

  1. Prześliczny piesio ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ostatnio strasznie mało czasu, oczywiście przez szkołę, ale mimo to daję radę i staram się dodawać posty w miarę systematycznie :D Świetne zdjęcia, a piesek jest przesłodki! Z chęcią zobaczyłabym jakieś DIY, takie posty lubię najbardziej :D

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect! I love and i follow your blog №41, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny piesek, genialny wiersz ;)
    Enjoy: http://fridayp.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki piesek!
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, świetny piesio ;)
    ja obecnie mam trzy psy :D ale dwa malutkie do oddania ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki piesek i śliczne zdjęcia ! :)
    Bardzo podoba mi się post,właśnie takie lubię najbardziej :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutki piesek ;*
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie w komentarzu ;*

    OdpowiedzUsuń