wtorek, 31 maja 2016

Wakacyjne inspiracje :).

Hej hej :)

U mnie dziś już wakacyjnie, bo przez to ciepło zdecydowanie poczułam klimat lata, które przecież już tuż tuż :).
Uwielbiam takie ciepłe dni jak ostatnio, można się w końcu lekko ubierać, opalać, itd. Ostatnio dość dużo wypoczywałam, bo prawie cały tamten tydzień miałam wolny. Byłam m.in na koncercie Jednego Serca Jednego Ducha w Rzeszowie, który był po prostu super, ta atmosfera, no i oczywiście przesłanie <3. W piątek byłam w Krościenku z oazą <góry <3 >, a w sobotę na kursie wolontariatu ŚDM w Jaśle.
W tym niestety trzeba się już wziąść za siebie i zacząć coś robić, póki co nawet mi się chce.
A pojutrze wyjazd na Lednicę <3. Tzn. ona jest w sobotę, ale jedziemy już w czwartek wieczór, bo jeszcze będziemy zwiedzać m.in Poznań, super bo nigdy tam nie byłam. Już się nie mogę doczekać samej Lednicy, bo pamiętam jak mega było rok temu, oby wszystko się udało, a pogoda dopisała :).
Skończyłam już kurs prawa jazdy, póki co zdałam egzamin wewnętrzny, ale na właściwy muszę czekać miesiąc uh.. mam nadzieję, że nie zapomnę niczego do tego czasu haha :D.

Ok, ok nie gadam już, tylko dam Wam wakacyjne inspiracje;

























Mam nadzieję, że poczuliście lato tak jak ja ;) !

Piszcie w komentarzach o Waszych wakacyjnych planach i marzeniach (które mogą przerodzić się w plany :D).

Pozdrawiam ciepło!

Paaaa :)

8 komentarzy:

  1. Super :D Ola przyjemnie mi się twój blog czyta, cieszę się że znowu coś dodałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszce nie wiem co będę robić w w wakacje.Oby się udało spotkać z przyjaciółmi.Również niestety nieszczęsne poprawki.Chciałabym polecieć sama do Włoch Jeszce raz.By pozwiedzać,pzonac ich kulturę na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega inspiracje! Kocham takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę pomyślnego zdania prawo jazdy, dla mnie to był ogromny stres...Zapraszam do mnie na konkurs na blogu:) Poza tym zawsze chciałam poleżeć pod palemką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne inspiracje :D Już mi sie udziela lato :D Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zdania egzaminu. Ja już dawno mam to za sobą. uf :) Jedyną palmę jaką widziałam to ta w Warszawie he :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia i bardzo mądrze piszesz ;)))

    OdpowiedzUsuń