środa, 11 maja 2016

Warszawa

Heej :).

Weekend majowy spędziłam bardzo miło, a zwłaszcza te dwa dni, które byłam w Warszawie. Tam jest... cóż stolica ma swój specyficzny klimat. Z jednej strony ludzie siedzący cały czas z nosem w swoich telefonach (dzieci, młodzież, dorośli i emeryci!! u mnie w mieście tylko te dwa pierwsze) , a z drugiej piękne i urokliwe miejsca takie jak Park Łazienkowski, gdzie jest po prostu przecudnie, a zwłaszcza późnym popołudniem w ciepły, majowy dzień. Przyroda, pawie, łabędzie, stawy, fontanny, różnokolorowe tulipany, ciekawe kompozycje kwiatowe... to zdecydowanie bardzo nastrojowe miejsce :).
No i centrum, gdzie stale coś się dzieje; eventy, imprezy uliczne, petycje, sondaże etc. To miasto zdecydowanie żyje intensywnie :).
A może teraz w ogóle; po co tam pojechałam? Ogólnie to do mojej koleżanki Agaty, wyjazd w sumie spontaniczny, ogarnięty był 2 dni przed, także ;D.
W każdym razie będzie co wspominać :).

Teraz spora dawka zdjęć z tegoż pobytu:


































Warszawę określiłabym jako miasto wiecznego pośpiechu, miasto ludzi w telefonach, miasto możliwości, miasto szansy, miasto mimo wszystko urokliwe. Ma ten swój klimat, jak by jej nie krytykować :). Mam nadzieję, że niedługo znów będę miała okazję tam pojechać. Póki co to był mój 6 raz jak byłam w stolicy.

Narazie jednak żyję innym wyjazdem, dalszym, który już w czerwcu, jednakże do tego czasu mam na uwadze, że powinnam zdać prawo jazdy. Już niewiele mi zostało, trzymajcie kciuki żebym do końca maja się z tym uporała.

I ostatni miesiąc bycia niepełnoletnią :). Nie spieszy mi się, ale też nie narzekam jakoś specjalnie. Wiek jak każdy inny, nie ograniczam się sprawami typu; tego nie mogę bom za młoda, a tamtego bom już za stara. Ważne jakim się czuje w duchu, młodość może trwać dłuugo :). Ważne żeby cały czas pomimo upływających lat być sobą, korzystać z możliwości jakie podsuwa nam los i... cieszyć się każdym dniem, być dobrym, nie patrzyć co tracimy, ale co zyskujemy z tą pełnoletnością :)). Dla mnie najlepszy "zysk" to chyba to, że będę mogła głosować, ale ale.. nie ma wyborów przez najbliższe lata.. :c no cóż xD. Ah no i większe możliwości w podróżowaniu, zwłaszcza zagranicznym, ponadto koniec ze zgodami rodziców pisemnymi... tak zdecydowanie dużo zysków :). Będę mogła oczywiście też zamieszkać osobno, ale to dopiero za ponad rok, jak zacznę studiować. Póki co mam na oku Kraków jako miejsce studiów, ale przez ten czas, który pozostał dużo się jeszcze może zmienić. Na razie rozważam kilka kierunków, ale już wiem prawie na pewno jakie rozszerzenia chcę zdawać na maturze, będzie to polski, wos, historia i może rosyjski, choć ten do studiów mi się nie przyda, ale mimo wszystko bardzo lubię ten język, łatwo wchodzi mi do głowy i szybko się go uczę, nie to co z angielskim, hah niestety ;). 
Ale ok ok koniec gadania o tym co będzie za rok, albo nawet za miesiąc jak ta osiemnastka. Skupię się na tym co będzie jutro :).

A wy; czekacie z upragnieniem na osiemnastkę? A może jesteście już dorośli, więc czy te słynne "18" zmieniło coś< poza rzeczami oczywistymi> w waszym życiu, czy to tylko były kolejne urodziny? Piszcie :).
\Piszcie też, czy byliście kiedyś w Warszawie i jak wam się podoba to miasto?

Na dziś tyle
do następnego
trzymajcie się
Cześć! :*



30 komentarzy:

  1. Mieszkam pod Warszawą, a chodzę do szkoły do Warszawy i lubię to miasto, choć uważam, że Barcelona jest ładniejsza XD
    W sumie 18 urodziny mam za niecałe 1,5 roku, ale mam to samo podejście co ty. Koniec ze zgodami od rodziców.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Warszawę, w ostatnim czasie bywam tam już raczej "służbowo" możnaby powiedzieć, np. Meet Beauty albo podobne sprawy, aczkolwiek dalej mam niesamowity sentyment do stolicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Warszwe za każdym razem jak mam do niej jechać cieszę się tak samo piękne miasto

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w Warszawie bylam 2 razy i to przejazdowo. Chciałam wybrac sie tam chociaz na jeden dzień. Mam nadzieję, ze mi sie to ida.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa ma swój klimat to fakt, ale do mnie nie przemawia. Bardzo fajny post :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post i mega zdj :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa jest przepiękna. ;] Byłam wiele razy i jeszcze wiele pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszawa jest bardzo piękna! W przyszłości chciałabym tam mieszkać :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w warszawie, ale bardzo chciałabym tam pojechać :) ja już jestem dawno po 18 i w zasadzie nic to nie zmieniło... oprócz tego że szkoła się skończyła i musiałam iść do pracy (co nie jest takie przyjemne jak się wydaje) i musiałam zacząć dokładać się i rozporządzać swoje wydatki.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! ja w Warszawie byłam tylko raz i również zauważyłam, że to miasto pośpiechu,
    a zdjecia bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie byłam jeszcze w W-wie, zdjęcia fajne.;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Warszawa jest śliczna! Super zdjęcia :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) Uwielbiam to miasto ! :*


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Warszawa to taki mały Manhattan, śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam :)
    http://betterglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wawa jest super miastem :D

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Warszawa, niestety rzadko bywam :(
    Dziękuję za odwiedzinki!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Warszawa nam się marzy :D ! Nigdy nie miałyśmy czasu ją zwiedzić. Świetne fotki :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy wygląd bloga. :D Ja za jakieś dwa tygodnie jadę do Warszawy to też troszkę pozwiedzam. :)
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetny blog. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam kiedys w Warszawie! piekne miasto <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz co? Kawał świata zwiedziłam a w Wawie nie bylam jeszcze xD
    Czas chyba to zmienić, super zdjęcia i cieszę się, że majówka się udała :D
    Ja przedłużyłam sobie majówkę i pojechałam na stopa do Paryża, a potem na Lazurowe wybrzeże. Piękna sprawa, jak lubisz podróżować to zapraszam do siebie:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. warszawa chciał bym tam kiedyś pojechać
    piękne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Wawę! Co prawda byłam tam tylko raz, ale jest mega! W przyszłości, jeśli będę mieszkać w Polsce, to w Warszawie. Dużo możliwości, miejsc, eventów. Np. najczęściej Bars and Melody jest w Wawie, wszyscy youtuberzy :) Kocham takie duże miasta, kiedyś się wyrwę z tej mojej wsi :D Świetne zdjęcia :)


    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia :D widać, że wyjazd się udał :)

    zapraszam :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia :D zazdroszczę, że byłaś w Warszawie :D
    Mam identyczną narzutkę ;P
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam w Warszawie, musiało być super :D śliczne zdjęcia:)
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia. Ja też ostatnio byłam w Warszawie. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc dla mnie 18 urodziny nie były niczym specjalnym ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń