poniedziałek, 2 maja 2016

nowości, plany, zdjęciowo

 Hej Wam :).

Dawno nie pisałam, wiem, ale to dlatego, że... po prostu nie miałam weny i trochę też czasu. Teraz korzystając z długiego wolnego <aż 9 dni *.*> w końcu mogę się ogarnąć z blogiem. Młodsi nam zazdroszczą, ale to nie jest do końca tak, że możemy totalnie odpocząć od szkoły, bo -przynajmniej w moim wypadku- mam trzy lektury i bodajże dwa wypracowania + nauka na dwa sprawdziany i to wszystko przez te wolne. Osobiście to... jeszcze nie zaczęłam :D. Ale na dniach coś porobię, żeby na niedziele wieczór zostało jak najmniej, wróć, nie ma mnie w niedzielę... no to dziś zacznę lekturę. Póki co staram się mimo wszystko korzystać z wolnego. Dziś byłam przez dużą część dnia w Zagórzanach u mojej przyjaciółki. Wiosna na wsi jest zdecydowanie dużo piękniejsza niż w mieście. Poza tym jest cicho, spokojnie, można odpocząć - prawdziwa majówka :).
Jutro w moim mieście jest koncert, co zdarza się raz na rok haha, bo właśnie są dni Gorlic. Osobiście jeszcze nie byłam na tegorocznych "eventach", no cóż zobaczymy jak jutro wyjdzie ten koncert. Miło wspominam dni Gorlic 2012, kiedy to mieliśmy koncert Kultu, oj działo się wtedy :D. W tym roku jest Lombard i to z nową solistką, więc tak sobie, choć nie oceniam ok ok... pójdę i sprawdzę jak będzie :).

Ostatnio planuję już intensywnie te wakacje. Póki co plany są takie, że od 1 do 18 lipca mnie nie ma, później od bodajże 22 lipca do 31 też mnie nie ma bo dni diecezji + ŚDM, później od 5 do 14 sierpnia też mnie nie ma i od 17 do 25 sierpnia też nie. No nieźle, tego jeszcze nie grali ;). Aa i możliwe, że od 27 do 30 sierpnia też wybywam. Póki co miejsca trzymam w tajemnicy, bo jeszcze niepewne, ale jak się uda to będą całe wakacje poza domem, czyli to co lubię najbardziej :D.
Czerwiec zapowiada się równie atrakcyjnie, bo 4 czerwca jadę na moją ulubioną Lednicę. Rok temu było fantastycznie, w tym roku zapewne też tak będzie :D. W tym roku jadę z grupą z Miechowa <mam tam znajomych>, bo z mojego miasta oczywiście znów nie organizują ;).
Pod koniec maja czeka mnie ważne wydarzenie, bo będę zdawać egzamin na prawo jazdy. Teorie już skończyłam, aktualnie kończę jazdy i ... trzymajcie za mnie kciuki :).
Ten weekend również zapowiada się ciekawie, bo w najbliższą niedzielę, wybieram się na koncert <zgadnijcie czyj hihi>.

Zostawiam Was ze zdjęciami z dnia dzisiejszego. Podobają mi się bo są takie hmm radosne i spontaniczne :).
W sumie planowałam już od kilku dni napisać jakiś "mądrzejszy" post z serii tych życiowych, ale jak już mówiłam- wena mnie opuściła, to pomyślałam sobie, że dodam taki luźniejszy :).





















Trzymajcie się!
Dzięki za wszystkie komentarze :).

Do następnego :))!

22 komentarze:

  1. mam nadzieje że bede wiecej postow czytac twoich i bardzo mi sie podobaja zdjecia takie zwykle ale mimo wszystko jedyne pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się czyta ;)
    Będę częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie się czyta :) świetne plany na wakacje! Zdjęcia świetne, bardzo pozytywne :D
    Pozdrawiam :*
    wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się to czytalo oby więcej takich wpisów ;)
    Pozdrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to widzę będziesz mieć aktywne wakacje, ja niestety jeszcze nie mam żadnych planów, pozdrawiam :*

    http://aprzybulowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam zacząć się uczyć już w sobotę ale coś mi nie wyszło xD Bardzo ładne zdjęcia.
    Obserwuję,
    http://atty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też już planuje wakacje i mam nadzieję że wszystko się uda! Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Popracuj nad zdjęciami, żeby to nie było selfie tylko bardziej profesjonalne:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. ja planuje wakacje od dawna, i mam na 2 tyg lipca - dwa pierwsze - jechać do zakopanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są śliczne. No cóż ja jeszcze nie zaczęłam się uczyć i aż się boję co to będzie w niedziele! Powodzenia :)
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i piękne zdjęcia! ♥
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na wakacje planuje wyjazd ze znajomymi i chlopakiem nad polskie morze, a później za granice ;) dodatkowo z rodzicami pewnie tez gdzie się wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i zdjęcia mega *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i świetnie zdjęcia! :)

    http://marthas-journal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wyglądacie :) widać,że świetnie sie bawicie podczas robienia zdjęć :) Może wspólna obserwacja? Zależy mi na obserwatorach i stałych wymianach miłych komentarzy :) zacznij i daj znać u mnie,żebym mogła się odwdzięczyc :) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/2016/05/blue-ripped-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak więc życzę Ci Kochana udanych wakacji :)
    Bardzo lubię posty w których jest dużo Zdjęć. Oby jak najwięcej takich!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że spędzisz wakacje aktywnie. To najważniejsze!
    Masz ładne zdjęcia, choć wolę takie bardziej profesjonalne. Mimo to, gdy modelki są ładne to i zdjęcia wyjdą pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń