poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Q&A

Hej:)

Dziś trochę luźniejszy post, a mianowicie Q&A. Pytania pochodzą od osób z jednej z grup na fb^^.
Zaczynamy ;).

Spełniłaś już jakieś swoje marzenia?

Tak, kilka już mi się udało :).

 Co lubisz robić w wolnym czasie?

Słuchać muzyki, pisać, spotykać się ze znajomymi, tańczyć, śpiewać, czytać książki, zajmować się blogiem, pisać listy, spać ;)

Jeśli miałabyś zmienić jedna rzecz w swoim życiu, to co by to było?

Nie umiem wybrać jednej. Wychodzę z założenia, że to co ma ulec zmianie, po prostu z czasem jej ulegnie, wyjdzie to naturalnie :). Ale napewno chciałabym zmienić swoje podejście do różnych spraw.

 Gdyby zaproponowano ci lot za granice w celu spełnienia marzeń bez możliwości powrotu zgodziłabyś się?

Bez powrotu do Polski to nie ;).

 Jaki napój jest twoim ulubionym? 

Frugo zielone

Byłaś w Starbucksie, jeśli tak jaki napój jest tw ulubionym? 

A nie byłam jeszcze :).

Z kim masz lepszy kontakt: mamą czy tatą?

Z mamą :).

 Co lubisz najbardziej kupować z ubrań? 

Bluzki

Wkurzają cię tumblr girl? 

Nie zwracam na nie zbyt często uwagi, więc nie xD.

 Jesz to co chcesz, czy zdrowo się odżywiasz?

Z jednej strony jem co chcę, ale z drugiej to ograniczam np. fastfoody, a wielu rzeczy po prostu nie zjem, bo nie lubię.

W jakim mieście mieszkasz?

w Gorlicach ^^

Czy masz jakieś fobie?

Kiedyś bałam się wielu rzeczy, ale teraz już nie wiem czy jest jakaś typowa "fobia".  Może strach przed nieznanymi sytuacjami (?) .

Czy kiedykolwiek coś złamałaś? 

Jeśli chodzi o kości to nie ;). Złamałam zasady (?) i... linijkę (?) xD .

Masz zwierzęta, a jeśli nie to czy planujesz mieć?

Mam żółwia :). W dalekiej przyszłości planuję mieć psa ^^.

Gdzie się wybierasz na wakacje?

Póki co większość planów jest pod znakiem zapytania. Pewne jest tylko ŚDM i oaza letnia, choć co do tego ostatniego, to nie wiem w jakim terminie. A pod znakiem zapytania są koncerty, Olsztyn, Wisła, Warszawa, Chorwacja i pielgrzymka do Częstochowy ;).

Ile masz wzrostu i ile ważysz?

180 cm, a wagi nie zdradzę ^^.

Ulubione kolory?

Ogólnie to zielony i fioletowy, ale jeśli chodzi o ubiór to biały i czarny


Jak często się malujesz, na codzień czy okazyjnie?

Okazyjnie, na codzień chodzę bez makijażu (prawie- tylko podkład i puder, ew. błyszczyk). Czasem tusz tylko. A jak jest okazja to już robię pełny makijaż ;). 

Co sądzisz o tatuażach, chcesz mieć?

Nie podobają mi się, nie chciałabym mieć.

Jaką książke ostatnio przeczytałaś/właśnie czytasz, polecasz?

"Ten jeden dzień", nie wiem czy polecić, bo na początku było ok, ale w sumie teraz odłożyłam, bo w połowie mi się znudziła.

___________________________

To tyle pytań na dziś :). Jak chcecie, to zadawajcie jeszcze jakieś w komentarzach, to w następnym poście odpowiem na nie ;).

Paaa!;)



17 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemnie Q&A. Na 100% zajrzę jeszcze na tego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. EE bardzo fajne pytania i mądre odpowiedzi :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/marcowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ola! :D bardzo przyjemny i luźny post :) powodzenia w dalszym pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pytania i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jeszcze nie byłam w tej kultowej kawiarni,ale mam nadzieję, że w tym roku mi się uda : )
    Świetny post !
    Yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) Oby takich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super, bardzo lubię Q&A, bo można się wiele o autorach blogów dowiedzieć. Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo jak ty :) albo przynajmniej bardzo podobnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest taki Q&A bo mozna poznac daną osobę blogującą :)
    Poklikasz to co ci się spodoba? :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać posty z Q&A! Super post :)
    a zdjecie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A zawsze wydawało mi isę, że to ja jestem ta wysoka :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo Gorlice! :) mieszka tam moja babcia :) takie luźne posty typu Q&A sa świetna ucieczka od "trudnych tematów" co do tatuaży, ja chciałabym mieć jakis mały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne Q&A!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Frugo :D też lubie :D
    grlfashion.blogspot.com
    wspólna obserwacja ?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne q&a!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Można się dużo o Tobie dowiedzieć ;)
    Super blog!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię Q&A ;) sama kocham odpowiadać na pytania, wiec może dlatego ;p
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wiele można się o tobie dowiedzieć, może zrób 2 część? zawsze przybliża to do czytelnika ;)

    OdpowiedzUsuń