czwartek, 7 kwietnia 2016

Wiosna najlepszą porą roku :D .

Hej Wam :).

Ostatnio stwierdziłam, że to jednak wiosna, a nie lato jest moją ulubioną porą roku. Ostatnimi dniami w mgnieniaoku rozwinęły się liście na drzewach, zrobiło się przyjemnie ciepło, przyroda rozkwitła po kilku kroplach wiosennego deszczu połączonego z przystępną temperaturą. Uwielbiam tak po tej długiej zimie usiąść sobie teraz na balkonie i po prostu odczuwać; wyłączyć myślenie a włączyć zmysły: podziwiać, wąchać zapach, słuchać śpiewu ptaków i szumu liści, delektować się ciepłem. Tylko czegoś do smaku brakuje i byłoby idealnie, tylko... jaki smak jest podporządkowany wiośnie? Co do lata nie mam wątpliwości - jest to soczysty arbuz, albo po prostu inny owoc. A wiosna? Może twaróg? Nie, nie przepadam za nim. Może skupię się na pozostałych czterech zmysłach. W sumie planowałam pisać tą notkę, właśnie na balkonie, ale jest jeszcze wcześnie (te słowa piszę o 10:30) i niezbyt ciepło.

Lato to już nie to samo co wiosna. Latem przyzwyczailiśmy się już do wysokich temperatur, są powszechne, a niekiedy ciążą nam. Latem przyroda jest już od pewnego czasu w podobnym stadium i nic nas już nie dziwi.
Wiosną to co innego - pierwsze dni ciepła cieszą o wiele bardziej, doceniamy to niczym coś cennego, co na pewien czas utraciliśmy, ale jednak ciągle do nas wraca. Pierwsze kwiaty, pierwsze liście, kwiaty bardziej do podziwiania wzrokowego, a liście budzą we mnie refleksje nad świeżo zaczętym życiem. Lubię obserwować młode listki, których z dnia na dzień pojawia się coraz więcej, najpierw na brzozach, później na innych drzewach.

Zdecydowanie wiosna jest moją ulubioną porą roku. Również z tego względu, że to czas świąteczny - czas zmian naszego życia. Zazwyczaj nie jakoś radykalnie, lecz subtelnie. Wszystko ma wartość, chociażby jedna zmieniona w nas myśl, która kiełkuje i wydaje plon w niespodziewanych momentach.
Mówi się powszechnie, że wiosna to czas zmian. Z ubolewaniem jednak stwierdzam, że ostatnimi czasy te zmiany kreuje się bardzo często jako "odchudź się, ćwicz!". Ładne ciało, wiadomo - każdy chce. Ale co z tych zmian, gdy będą one solo, bez ducha? Pustka wciąż pozostanie. Lepiej zawsze kwitnąć duchowo, rozwijać to "coś" co nie do końca jest namacalne. Duchowo też można chudnąć - ze złych przyzwyczajeń i zachowań, które nas niszczą.
A fizyczne ćwiczenia połączone z duchowymi... dobry pomysł w sumie. Po co się ograniczać :). Szczerze to mi przydadzą się te i te, bo jeśli chodzi o fizyczność to mam mega problemy z kręgosłupem i mam zalecenie - dużo ruchu! Ok, więc niech tak będzie :).

Ostatnio ruch sprzyja mi tak sobie, bo jeżdżę dużo samochodem. Narazie tylko kurs, ale już niedługo... obym zdała :). Uwielbiam jeździć, dziś na 16 mam kolejne jazdy, już nie mogę się doczekać <3. Świetnie się czuje za kółkiem, jednakże chciałabym od razu zbyt szybko jeździć, a nie można hihi okok niech będzie ;). Obym zdała egzaminy, trzymajcie za mnie kciuki!

Edit: Wróciłam ze szkoły, jest 15.20 . Uaa pierwsza w tym roku burza super ;D.  I jeszcze ten grad, hah nastrojowo nie powiem ^^. I tęęcza jak pięknie <3. Oby się jednak do 16 skończyła, chociaż... mogę jeździć w deszczu why not, tylko trzeba będzie jeeszcze woolniej.

Tak zmieniając temat to ... nie wiem już o czym pisać, więc zostawię Was ze zdjęciami :).

*sorki za jakość, robione tel*

  


 

 i obrócone na koniec coby nie było haha ;)

Angelika oczywiście pozdrawiam ^_^.

To tyle na dziś
Trzymajcie się
Paaaa! :)

14 komentarzy:

  1. świetny post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, jak dla mnie to nadal lato jest najlepszą porą roku! :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę wiosnę niż lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna jest piękna. Fakt, wszystko się rozwija. :)
    Ale ja wolę jesień. Te kolory i pogoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wiosnę, jednak moją ulubioną porą roku jest lato!
    Super post :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja tęskniłam za ciepłym słoneczkiem, zapachem kwiatów i stylizacjami wiosennymi. Za noszeniem sukienek, spódniczek..

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio super było, ciepło i wgl a teraz już zimni :/
    Czekam na wakacje!
    http://glessfashion.blogspot.com/2016/04/nanobytes.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Popracowałabym nad zdjęciami,żeby miały lepszą jakość. Jeżeli nie masz lustrzanki lub aparatu to trudno niech zostaną takie jakie są. I taka mała rada nie pisz tak dużo emoji bo moim zdaniem troszkę psują cały post. Jesteś śliczna:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post! Niestety musisz troszkę poprawić zdjęcia, aby były ciut lepszej jakości. Poza tym bardzo ładny blog! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna jest moją ulubioną porą roku. Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna i lato to moje ulubione pory roku! Świetny post i pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie wygladasz :) uwielbiam lato i wiosne
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń