sobota, 12 marca 2016

podsumowanie 7 msc bloga + zdjęcia + recenzja książki

Hej :).
Prowadzę tego bloga już trochę ponad pół roku... no 7 miesięcy. Jej. Fajnie :). Dawno nie robiłam podsumowania haha więc...
A i to nie są tylko liczby, to jest Wasze zainteresowanie, z czego mi jest bardzo miło <3.
Wejść:12350
Obserwacji: 71
Komentarzy: 473

Dzięki! Zwłaszcza za duże zainteresowanie pod ostatnim postem, dotąd 37 komentarzy to najwięcej pod postem :), jesteście super ! ;)

Dziś post typu zdjęcia, ale nie tylko:








W większości ostatnich kilku miesięcy, z każdym się wiąże jakieś miłe wspomnienie, bądź po prostu mi się podoba i uznałam, że można dać na bloga xD.
***

Ostatnio przeczytałam bardzo ciekawą książkę polskiej autorki o tytule: "Zabłądziłam".

 Jest to opowieść o szesnastoletniej Mai, którą w przeszłości spotkała rodzinna tragedia; samobójstwo jej starszej siostry. Od tego czasu dziewczyna nie może się przystosować do nowej rzeczywistości, jest samotna, wycofana i męczą ją koszmary. Ponadto jej matka zapada na bardzo silną chorobę psychiczną i praktycznie nie ma z nią kontaktu; trzeba się nią teraz opiekować jak dzieckiem. Jedyną odskocznią od szarego życia jest dla Majki koszykówka. Do czasu aż poznała Alka, chłopaka z równie trudną przeszłością. W miarę rozwijania się ich znajomości, dziewczyna zaczęła pozbywać się swoich lęków, zmieniać siebie i wpływać na najbliższych... Jednakże z biegiem czasu sprawy miłosne nieco się pokomplikowały...

Tyle, coby nie zaspoilerować zbyt wiele. Tak czy inaczej polecam Wam tą książkę, jest naprawdę świetna i dobrze się ją czyta. :)

A Wy, czytaliście już może tę książke, podobała się Wam? Jeśli nie, to mam nadzieję, że do jej przeczytania Was zachęciłam :).

Dziś taki krótszy post, bo teoretycznie powinnam się uczyć na 3 sprawdziany, ale praktycznie... jestem chyba typem człowieka, któremu coś do głowy wchodzi najlepiej na ostatnią chwilę. Też tak macie ? ;)

Trzymajcie się!
Paaaaa! :)


32 komentarze:

  1. śliczne zdj :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW tyle komów <3 ale nie ma czemu się dziwić bo blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak wspaniałych statystyk. Świetne zdjęcia
    + życzę kolejnych wspaniałych 7 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sukcesów, świetne zdjęcia. Powodzenia w dalszym blogowaniu. :)
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/03/you-have-one-life-not-nine.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 miesięcy, piękny wynik :) Mam nadzieję, że i nam uda się tyle wytrwać:) GRATULACJE ! Przyjemna szata graficzna bloga, ogólnie miło tu i ciesze, że tu trafiłam - może niekoniecznie przypadkiem ale to się nie liczy :P Zostaje dodaje do obs. Pozdrawiam
    Adatoniewypada z
    3kreskipowyzej0

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się być ciekawa, jednak ze względu na swój stan zdrowia nie wiem czy powinnam teraz ją czytać, czy może jeszcze z tym zaczekać. Czytam akurat "Twarze Depresji - nie oceniam, akceptuję". Książka powstała na podstawie rozmów z chorymi. Jest dosyć wartościowa akurat. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach.
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*. Książka jest nieco terapeutyczna powiedziałabym, ale jak uważasz, że nie powinnaś to nie powinnaś. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Gratulacje!
    Gdzie kupiłaś ten czarny płaszczyk?Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tata mi kupił na jesieni 2014 w Anglii, nie wiem w jakim sklepie ;).

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Gratuluję wytrzymałości i życzę jak najwięcej sukcesów w blogowaniu ! Co do ksiażki, nie czytałam jej, ale zainteresowałaś mnie. ;)

    Obserwuję. ;)
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, masz styl!


    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/free-as-never.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :) Fajne podsumowanie :)

    Zapraszam do mnie jeśli jeszcze nie byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyniki tycj 7 miesiecy.
    Super zdjecia. Zarąbista książka sama ja xzytałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  13. niezle statystyki, gratuluję wytrwałości i życzę wytrwałego dalszego blogowania, bo masz serio fajnego bloga :3
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny blog, wszystko miło się czyta :)
    Obserwuję <3 i oczekuję na rewanż
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje statystyk i obserwacji !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post, a zdjęcia śliczne :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe ten case na fona jest wietny taki psinek
    hyhy
    a co do ksiazki to srednio mi sie podobała
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne statystyki! 7 miesięcy to już długo, mam nadzieję że będziesz prowadzić tego bloga ładnych parę lat :) życzę ci tego z całego serduszka :* piękne zdjęcia! ciekawa recenzja kochana. Nie czytałam, nawet nie słyszałam o tej książce ;) Powodzenia na tych trzech sprawdzianach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia! Gratuluję statystyk ;). O książce nie słyszałam,ale zaraz idę się bardziej rozeznać ;)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo masz wyświetleń, jak na 7 miesięcy ;)
    Nie żeby coś, ale według mnie lepiej wygląda i się czyta, jak nie ma tyle emotikonek.
    Książka wydaje się ciekawa, z tego co przeczytałam :)
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję statystyk! Super zdjęcia<3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdj i ten styl mega :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia pięknie wyszłaś
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulujacje statystyk świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podobają twoje zdjęcia! ;*

    OdpowiedzUsuń