wtorek, 29 grudnia 2015

Poświątecznie, przedsylwestrowo, plany noworoczne, zdjęcia itp :)).

Heej :).
Dawno mnie tu nie było, a w sumie jest poświatecznie, wiec mam czas, by coś tu napisać. Święta minęły tak niepostrzeżenie, że do dzis nie poczułam "tego klimatu". Tak czy inaczej wiem już, by nie czekać z postanowieniami na nowy rok, ale je realizować już teraz.
Święta spedziłam raz u jednej, raz u drugiej babci - rodzinka w komplecie - to jest to :). Chociaż raz do roku...
Myślami jestem w sumie przy Sylwestrze, wczoraj kupiłam sobie świetną sukienkę, dokładnie taką jaką chciałam, ale póki co wam jej nie pokażę, dopiero po fakcie :). Dziś jako że siedzę w domu postanowiłam zabrać się wreszcie za jedno z kilku zadań, które nam zadali ze szkoły na ferie. Mam już napisane na komputerze, teraz tylko przepisać na papier i będzie jedno z głowy. 

Przez ostatnie 3 dni przeczytałam prawie całe "Przeminęło z wiatrem" i jak po 1 -wszym tomie byłam zachwycona, tak przy 2-gim tracę już zapał. Wszystko nie tak jak miało być haha. Chociaż z drugiej strony element moralizujący musi być; fałszywość ukarana, no tak, ale w jaki sposób.. Dawno mnie tak jakaś książka nie wciągnęła, a równocześnie nie zniechęciła. Taki paradoks. Tak czy inaczej polecam poczytać o zakłamanych młodych damach i nie mniej zakłamanych dżentelmenach haha ;P.

Nowy rok zapowiada się póki co koncertowo haha --->

Koncerty wiadomo haha, jak są blisko... ;P
Ale mam też dużo planów związanych z typowymi podróżami w celach powiedzmy zwiedzania lub plażowania. Gdzieś na horyzoncie zarysowuje się kolejno; Londyn, Rzym, Chorwacja...
Wiem, że jak chcę to doprowadzę do skutku :).

W najbliższym roku także moja 18-nastka! Co ciągnie za sobą, wiadomo - pieniądze, które bardzo mi się przydadzą na wspomniane wyżej cele.
Robię także prawo jazdy! Zaczynam kurs już w marcu. Strzeżcie się przechodnie haha :D. 
Wybieram się także jak i rok temu na Zlot Fanów Enej do Olsztyna, już nie mogę się doczekać, mam nadzieję, że to dojdzie do skutku :D.
2016 rok- rokiem Młodzieży! ŚDM już w lipcu. Zapowiada się nieziemsko. Nie mogę sobie tego wyobrazić, ale wiem jedno - będzie Moc! :)
Co jeszcze? Chcę zostać wolontariuszem, robię już w tym celu "podchody" haha, zobaczymy jak to będzie.
Chcę też chodzić na sesje zdjęciowe, jak w roku 2014, bo co tu dużo mówić w 2015 praktycznie o tym zapomniałam, a przecież lubiłam to robić :)).
Pragnę także wydać w końcu COŚ. Albo moją książkę <gdy już ją dokończę>, albo tomik wierszy. Trzymajcie kciuki, może w końcu się uda:).
Chcę także być coraz mądrzejsza, ale to chyba naturalne haha :).
I przefarbować się na jasny blond  ... to może jednak nie :D.

A Wy co chcecie w 2016 roku?

Przedstawiam Wam teraz kilka zdjęć jak wyglądałam 
we Wigilię, zdjęcia oczywiście przed wyjściem :). <Wigilię miałam dwie u obu babć, a Wy u kogo?>





 czerwoono mi :).


 <--- Finek

Tak było we Wigilię. W Sylwestra kończę już z tą wszechogarniającą czerwienią. To takie "modne" założe się, że co druga dziewczyna będzie miała czerwoną sukienkę na zabawie, a ja... tajemnica póki co :)).
Na Sylwestra wybieram się Oazowego, ale właściwie wygląda on jak inny- tańce, jedzenie, dobra zabawa do rana <5 rano konkretnie>. Nawet sala przypomina wyglądem taką typową, weselną, jest DJ, są balony haha. Różni się tylko tym, że jest bezalkoholowy. Kocham <3.

***
A Wy jak spędziliście Święta?
Co dostaliście?
Co robicie w Sylwestra?
Jakie plany na Nowy Rok?

Piszcie :D.

Do następnego wpisu paaa! :))

17 komentarzy:

  1. Masz ładny nagłówek, obserwuję, liczę na rewanż :)
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna figura :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W 2016 roku jadę na koncert Justina Biebera i własnie wtedy chciałabym go spotkać i być jak najbliżej sceny ^^ . A święta spędzałam jak zwykle u babci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny i ciekawy post :)
    Masz śliczna figure ;)
    Podoba mi sie Twoja sukienka ;)
    Od razu rzuciła mi sie w oczy ;)
    Obserwuję liczę na rewanż ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviare-e.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetna figurę, zazdroszczę :). zdjęcia są super, a ta czerwona sukienka bardzo mi się podoba. Nie farbuj się na jasny blond, taka mała rada ^^
    Zapraszam twoich czytelników do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wystój bloga i ciekawa notka :)
    Masz mega figurę, a sukienka jest śliczna ^^ Pozdrawiam
    http://yukinoyouna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ładną figurę, a sukienka jest świetna.
    ja też jestem już myślami na sylwestrze, a co do wigilii-spędziłam ją poza domem.
    nie farbuj na jasny blond, masz ładny kolor. no i życzę powodzenia w realizowaniu planów i marzeń :)

    http://aleksandra-michalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny desing bloga i ciekawy post ^^ Będę tu wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka! *.* Szczęśliwego Nowego Roku! ;D

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Too udanego koncertu! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, życzę spełnienie wszystkich planów i postanowień i żeby wszystko udało Ci się tak jak sobie to wymarzyłaś!:* Szczęśliwego Nowego Roku!!

    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tymi podróżami koniecznie spróbuj! To coś niesamowitego, poznać nowe miejsca, kulturę i ludzi! Więc na 18 proś o pieniążki, a nie o jakieś rzeczy materialne.
    Trzymam kciuki, żeby się udało w wakacje wyjechać ;)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow masz naprawdę wiele ciekawych planów na nowy rok ^^ Życzę Ci żeby wszystkie się ziściły :* I mam nadzieję, że Sylwester się udał, ja go spędziłam w gronie znajomych :D
    Pozdrawiam cieplutko :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! :) I bardzo ciekawe plany i postanowienia na Nowy Rok! :) Mam nadzieję, że uda ci się wszystkie zrealizować. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń