wtorek, 6 czerwca 2017

30 nietypowych i typowych pytań

Hej Wam! :)

⧫Chyba wtorek będzie moim dniem postów haha. Dzisiaj, coby posty były różnorodne będzie tag 30 nietypowych i typowych pytań. Chociaż najbardziej i tak lubię pisać posty z przemyśleniami, ale trzeba próbować nowych rzeczy ^^.
Let's start :).

1. Lubisz wyróżniać się z tłumu ?

Jeśli chodzi o wygląd, to nie mam jakiś szczególnych aspiracji, by ludzie których mijam na ulicy oglądali się i myśleli "Ona ma różowe włosy!" itp. Natomiast lubię się wyróżniać, jeśli chodzi o moje poglądy, wartości, styl bycia, zachowania się itp .
  
2.Co ma wspólnego łyżeczka z jesienią?

Jesienią można jeść szarlotkę tą łyżeczką... czy coś.

3.Jakiego kłamstwa najczęściej używasz ?

"Życie jest bez sensu". XD

4. Czy uważasz że warto utrzymywać kontakt ze swoim byłym lub byłą?

Nie mam byłego ani byłej, ale uważam, że na ogół nie warto. Po co powracać do tego co było; aby rany się zagoiły lepiej jest nie widywać tej osoby. Chyba, że rozstanie nastąpiło w przyjaźni, ale to się raczej rzadko zdarza.

5.Wyobraź sobie ze masz magiczne okulary pokazujące twoje życie za 5 lat. Czy możesz opisać mi co widzisz ?

Studentka, właściwie to kończąca już studia. Mająca męża i z nim własne mieszkanko, póki co jeszcze w bloku gdzieś w Krakowie. Podróżniczka i pisarka. Mająca za sobą i przed sobą wiele wspaniałych przeżyć. This is it <3.

 6.Pewnego ranka wstajesz rano, wyglądasz przez okno, słyszysz krzyki, wszędzie krew i już nic nie jest takie samo- to apokalipsa Zombie. Masz w sobie tyle odwagi by stawić im czoła ? Jeśli tak, to czym zamierzasz walczyć o własne życie ?

Wybieram opcję: Uciekam na Madagaskar ;).

 7. Jak Czujesz się z tym że Jesteś mordercą ? Zapewne w tym roku z twojej reki zginęło wiele muszek i komarów.

Nie zabijam na ogół much, bo się ich brzydzę. W tym roku nie atakował mnie jeszcze żaden komar, to żadnego też nie zabiłam, a przynajmniej nie przypominam sobie tego ;).

8.Najgorsza i najlepsza książka?

Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie, bowiem w życiu przeczytałam wiele niezbyt dobrych książek, ale i wiele zachwycających. Nie umiem wybrać po jednej pozycji z każdej z tych dwóch kategorii.

9.Czy komplementy sprawiają że czujesz się pewniej ?

Taaak! <3

10.Pamiętasz w dzieciństwie jak piekło się babkę z piasku ?  Co wtedy się mówiło ?

Robiłam babki z piasku za pomocą wiaderka, pamiętam tylko, że klepałam w denko, żeby lepiej wyszła, ale czy coś mówiłam... Aż sprawdzę z ciekawości w internecie XD. ---> "Babko, babko udaj się, jak się nie udasz to Cię zjem". Kurczę, faktycznie tak się mówiło :D.
 
11.Zdarzyła Ci się taka sytuacja ?  Wchodzisz do kuchni,  na dworze temperatura 30C w cieniu, otwierasz zamrażarkę, patrzysz - lody, otwierasz pudełko a tam KOPEREK ?

Tak, ale nie w domu. U mojej babci kilka razy tak mi się zdarzyło ;).

12. Na co jako pierwsze wydała byś kasę z wygranej 1 mln zł ?

Podróże, podróże i jeszcze raz podróże <3.

13. Wymarzony chłopak/dziewczyna ?

Mój chłopak :).

14. Jakiego rodzaju muzykę lubisz i dlaczego ?

Lubię rock, bo można się przy nim wyżyć. Lubię muzykę taneczną, bo można się przy niej wytańczyć. Lubię niszowe kawałki, bo można przy nich pomyśleć.

15. Bogactwo, czy prawdziwa miłość na zawsze ?

Prawdziwa miłość na zawsze <3.

16. Jak dziś jesteś ubrany ?

Dziś jest piżamowy dzień :).

17. Co zazwyczaj robisz w deszczową pogodę ?


Siedzę w domu i robię twórcze rzeczy, albo... cokolwiek.

18. Jaki jest twój styl ?

Ubieram się w to, co mi się podoba. Trudno go określić.

19. Przejmujesz się tym co inni o tobie myślą inni?

To zależy kto.  Naprawdę niewiele osób mnie dobrze zna. Najczęściej plotkują o mnie osoby, które nigdy ze mną nawet nie rozmawiały i nic o mnie nie wiedzą, bądź te które znają mnie słabo, więc... Czym tu się przejmować haha :).
Ważne jest dla mnie tylko to, co myślą o mnie bliskie mi osoby, te, które mnie dobrze znają.

20. Jak byś zareagował/zareagowała na to gdyby chłopak zechciałby z tobą chodzić po pięciu dniach znajomości ?


Hoho 5 dni to trochę krótko, żeby podjąć taką decyzję. Nie wiem jakbym zareagowała haha, jakbym miała 12-14 lat, to pewnie inaczej, a jak 16-17 to jeszcze inaczej. Mnie o "chodzenie" mój obecny chłopak poprosił, gdy miałam 18 lat; zgodziłam się od razu, aczkolwiek było to po kilku miesiącach znajomości ;)).

21. Miejscowość do której chciałabyś pojechać ?

Sydney

22. Jaka jest najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś ?

Omg, w tej chwili trudno mi jest sobie przypomnieć taką mega, mega szaloną. Hmm.. w dzieciństwie weszłam wysoko na drzewo orzech, zatrzymałam się mniej więcej na wysokości 3 piętra
i zrobiłam fikołka na gałęzi (wiecie taki fikołek co się go robi np. na trzepaku), to nic, że gdybym spadła albo gałąź się złamała... pamiętam do dziś tę adrenalinę. Ale to było raczej głupie niźli szalone! Ile ja lat wtedy miałam... chyba 9 xD. Powinno się wycinać orzechy, bo zdecydowanie za łatwo się po nich wspina, mają takie idealne gałęzie do tego xD.
A w dorosłym życiu, to już takie średnio szalone, np. zapisałam się na obóz zagraniczny, gdzie nikogo nie znałam, albo wybrałam się tak o do Warszawy, takie tam 370km, tylko po to by spotkać się z koleżanką, albo pojechałam z inną kol na koncert do Nowej Słupi, kiedy wiedziałam, że nie ma czym wrócić i wracałyśmy przez całą noc, błąkając się nocą po obcych miastach, z kilkoma przesiadkami. Ale w porównaniu do tego, co robiło się w dzieciństwie to takie średnio szalone xD.

 23. Ulubiony napój ?

Sok wieloowocowy z Biedronki xD. I kakao, nie umiem wybrać hah.

24 .Chciała byś wszystko wiedzieć ?

Niee, to by było zbyt męczące się tego wszystkiego dowiadywać. Poza tym, gdybym wszystko wiedziała, to świat nie byłby już taki ekscytujący i tajemniczy. Było by mi najzwyczajniej w świecie nudno.

25.Z jakiej przeglądarki korzystasz ?

Aktualnie z Mozilla Firefox.

26.Najbardziej wkurzająca rzecz na świecie ?


Kiedy gubisz coś cennego.

27.Wolisz upał czy jak jest bardzo zimno ?

Zdecydowanie wolę upał :).

28. Herbata zielona vs. czarna ?

Żadna. Nie piję ani takiej ani takiej. W ogóle rzadko piję herbatę, a jak już to owocową.

29. Twoje największe marzenie ?

Być spełnioną życiowo, szczęśliwą kobietą, mającą rodzinę i mogą robić to co  kocha tzn. realizować się jako żona, mama, pisarka i podróżniczka, ewentualnie działać jeszcze w polityce. A po śmierci zostać zbawioną. Chyba tyle:).

30. Co sądzisz o tatuażach, chcesz mieć? 

Nie podobają mi się. Nie chcę ich mieć z czterech powodów; boli przy robieniu, zostają na całe życie i po jakimś czasie mogą wyglądać nieatrakcyjnie, mógłby mi się szybko znudzić i jak już mówiłam nie podobają mi się wizualnie.

___________________________________

⧫Tam tam taam :). To by było na tyle.

➩Piszcie w komentarzach, w której z poruszanych kwestii zgadzacie się ze mną, może wiele nas łączy, kto wie ?;)

⧫Trzymajcie się ,
Paaaa! :)


8 komentarzy:

  1. 9.Czy komplementy sprawiają że czujesz się pewniej ?

    Taaak! <3

    Ha ha ojj zdecydowanie tak <3 chyba każda kobieta dziewczyna czuję się wtedy lepiej ! <3 Bardzo fajne pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam dzisiaj pizamowy dzień :) praow cały dzień w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z punktem 26 podpisuje sie na 100% , niestety ostatnio zgubilam zlota bransoletke , bardzo wyjatkowa. I jestem zla do dzis, a minal juz miesiac :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jedynką się zdecydowanie zgadzam! Tak samo podchodzę do "Wyróżniania się" :)
    Buziaki! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zdecydowanie wolę upał :D Super post, świetne odpowiedzi!
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie za dużo XD w tekście i troszkę przeszkadza w czytaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. ogólnie post fajny dobrze sie czyta tylko jak dla mnie za długo a tak ogólnie to świetny blog.;)

    OdpowiedzUsuń